Beauty

Haul – Yves Rocher

​Bună tuturor! Sper că ați avut un weekend cât mai relaxant.

În luna aceasta mi-am tot achiziționat diverse produse Yves Rocher, respectiv am primit, așa că astăzi am de gând să vă vorbesc despre ele, întrucât am avut și timp să le testez și mi-am făcut o părere generală.

 

dscf0303

Fondul de ten zero defecte

 Este un fond de ten lichid, hidratant, cu acoperire medie. Poți obține acoperire mai mare adăugând încă un strat. Rezistă în jur de 7ore fără probleme, eu l-am purtat setat cu pudra liberă de la NYX despre care v-am pivestit în mai multe articole anterioare. Mă bucură faptul că are doar 6luni termen de valabilitate, ceea ce mă duce cu gândul la ingredientele din care este făcut, puțin mai naturale, spre deosebire de alte fonduri de ten.


Apa micelară – Sensitive Vegetal

Am primit acestă apă micelară cadou la revista Marie Claire. Nu m-a impresionat prea tare, îmi place mult mai mult apa micelară de la Garnier. Simt că trebuie să insist atunci când îmi curăț tenul cu aceasta, dar încerc să o consum.


Loțiunea tonică – Hydra V
egetal

 Această loțiune chiar îmi place. Simt că îmi hidrateaza tenul. Am uitat în ultimele săptămâni de câteva ori să îmi mai aplic crema hidratantă și apucasem să mă dau doar cu loțiunea tonică și m-am trezit cu tenul foarte hidratat a doua zi.


Gomajul vegetal cu piersici

Nu mă așteptam să fie un produs atât de eficient. Se aplică pe tenul ușor umed și se masează pielea câteva minute. Rezultatul este minunat. Tenul rămâne mai curat și mult mai neted. De asemenea, mirosul de piersici este demențial. E o adevărată plăcere să folosesc acest produs.

Carnețelul

Eu am card de fidelitate de mulți ani la Yves Rocher și am primit prin poștă o ofertă pentru luna septembrie, iar la cumpărături de minim 30 de lei primeam această agendă.Nu știu sigur dacă oferta este valabilă doar pentru cei care dețin un card de fidelitate, dar știu sigur că este valabilă până la sfârșitul lunii septembrie, în limita stocului disponibil. Eu am mai avut această agendă tip planner acum vreun an și m-am împăcat foarte bine cu ea, este micuță și practică, iar pe bine m-a ajutat foarte mult să fiu mai organizată.

Acetea au fost produsele. Voi ați încercat vreun produs dintre cele prezentate mai sus?

În încheiere vă reamintesc că mă număr printre semifinalistele concursului Glamour Street Fashion Show, în echipa frumoasei Ioana Chișiu. Le mulțumesc tuturor celor care m-au votat până acum. Dacă v-am convins, vă invit să ma votați în continuare, în fiecare zi până pe data de 15 octombrie. Vă pup!
Aici este link-ul unde mă puteți vota:

http://www.glamour.ro/streetfashionshow/participante/bianca-ioana-caragea/ 

glamour-street-fashion-show-1-860x573

Să aveți o duminică superbă! 

                                      X.O.X.O.,

                                          Bianca

1 thought on “Haul – Yves Rocher”

Lasă un răspuns

