Fashion

Glamour Street Fashion Show 2016 #TeamIoanaChisiu

După cum apucasem să vă povestesc într-unul dintre articolele precedente, fac parte din echipa frumoasei Ioanei Chișiu pentru unul dintre cele mai mari evenimente de street fashion din această toamnă.

glamour-street-fashion-show-1

Fiecare participantă a pozat cum a știut mai bine într-un outfit inspirat din cele zece trenduri ale sezonului acesta, respectiv: luciri metalice, mâneci exagerate, biker-babe, street style, vinyl mania, accente masculine, atingeri de catifea, back to school(salopeta), umerii exagerați ai anilor ’80 sau capa.

Astfel, fericită că mă aflu printre cele 100 de semifinaliste și dornică să avansez și mai mult în această competiție am de gând să vă prezint și pe blog ținuta mea.

Am ales să pozez într-o ținută casual-chic, inspirată de trendul mâneci exagerate. Am combinat o bluză albă cu mâneci vaporoase extrem de feminină cu perechea mea preferata de boyfriend jeans.

În ceea ce privește accesoriile am ales un colier și un inel statement floral, care să completeze imaginea feminină inspirată de top. Am încălțat o pereche de platforme din piele întoarsă, dar piesa de rezistență a ținutei rămâne ghiozdănelul metalizat de la Stradivarius.

bianca-glamour-017-2

 

Vă mulțumesc tuturor pentru voturile de până acum și pentru toată susținerea. Încă mă puteți susține cu un vot zilnic, până pe 15 octombrie.

 

Aici este link-ul unde mă puteți vota:

http://www.glamour.ro/streetfashionshow/participante/bianca-ioana-caragea/

 

Bianca Glamour 028.jpg

Bianca Glamour 0f36.jpg

Bianca Glamour 030.jpg

 

 

În legătură cu această competiție, ne revedem pe blog după 20 octombrie cu impresii si rezultatul final. Vă promit un articol cu toate detaliile de la eveniment.

Kisses and don’t forget to vote!

X.O.X.O.,

Bianca

 

4 thoughts on “Glamour Street Fashion Show 2016 #TeamIoanaChisiu”

Lasă un răspuns

