Beauty

My Fall Make-Up

Hello! Toamna și-a cam intrat în drepturi iar eu mă bucur tare mult, întrucât mi-era tare dor de acest anotimp colorat, iar dacă tot se schimbă vremea, ne schimbăm și noi cu ea. Nu doar garderoba, dar și rutina de machiaj. Acum fiind temperaturile ceva mai scăzute ne permitem să purtam anumite machiaje care pe timp de vară ne-ar fi îngreunat existența. Acum ar trebui ca totul să rămână intact. Desigur, dacă nu ne strică planurile vreo ploaie, însă eu sunt precaută mereu.

dscf0987

 

Articolul de azi este o colaborare cu o persoană dragă, Aniela de  la Harmony Life. Articolul e îl puteți citi aici. Ne-am gândit fiecare să elaborăm un machiaj de sezon, iar în rândurile ce urmeaza vă voi prezenta opțiunea mea de weekend-ul trecut.

Menționez că nu sunt vreo profesionistă, doar o persoană extrem de pasionată (momentan). Nu este un machiaj pe care îl port chiar zi de zi, în general adopt ceva mai simplu, dar weekend-ul trecut am simțit nevoia să-mi fac de cap cu produsele. Hai să vedeti ce a ieșit, cum și cu ce am obținut acest rezultat. Lectură plăcută!

 

 

Pregătirea tenului

dscf0881

Bineînteles că niciun machiaj nu începe fără o pregătire riguroasă a tenului. Astfel, m-am demachiat, spălat pe față, mi-am făcut un gomaj, urmând mai apoi să îmi tonific și hidratez tenul. Produsele folosite sunt cele din imagine, respectiv laptele demachiant cu Aloe de la Ziaja, gelul de curățare și demachiere de la Herbalife, gomajul de la Yves Rocher și loțiunea tonică despre care v-am mai povestit aici. Nu în ultimul rand, am folosit cremele hidratante pentru față și ochi de la Ivatherm.

Machiajul tenului

DSCF1068.JPG

Întâi de toate am folosit baza mea preferată de machiaj de la Lioele. V-am mai povestit despre ea și in articolul cu favoritele verii. Încă a ramas in top și nici nu cred că o poate detrona alt produs. Am combinat apoi două fonduri de ten: cel de labYves Rocher și cel de la Max Factor ( pe acesta din urmă l-am aplicat doar unde am dorit mai multă acoperire). Am setat totul cu pudra de la NYX, după ce am aplicat concealer in zona cearcănelor. Alegerea mea în acest sens a fost un anticearcăn lichid de la Wycon. De asemenea, mi-am conturat, iluminat si îmbujorat pomeții folosind paletele de la Sleek.

DSCF0958.JPG

Machiajul ochilor

DSCF0913.JPG

Ei bine, am folosit înainte de toate baza pentru fard de pleoape de la NYX. Paletele de farduri folosite sunt cele de la Sleek – Storm și All Night Long. Am mai folosit două farduri mono de la Wycon.

Nuanțele folosite: Paleta STORM – 2= CALM BEFORE THE STORM, 3=EYE OF THE STORM, 4=DUST STORM , Paleta All Night Long – 1= MAI TAI, 5=CHAMPAGNE, 6=PROSECO, 7=MIMOSA, 8=MANHATTAN. WYCON– Cel maro(W1)=nr.1, cel sidefat(W2)=nr.49.

 

dscf1063 Nuanța numărul 2 am aplicat-o în pliul pleoapei. Apoi, pentru mai multă definire am folosit fardul inchis de la Wycon(W1) și nuanta nr.3 de la Sleek. Colțul extern l-am definit tot cu fardul W1, dar și cu ajutorul nuantei 7 din paleta All Night Long. Pe centrul pleoapei am aplicat nunțele numerotate cu 4 si 8, iar în coltul intern am dorit un strop de lumina și am combinat nuanțele 5 si 6. Zona de sub sprâncene am iluminat-o folosind nuanța W2.

 

Ultimele detalii

DSCF1083.JPG

Am aplicat pe gene mascara waterproof de la Pupa, iar sprâncenele mi le-am definit cu ajutorul produsului de la NYX – Tame&Frame. Pentru buze am vrut să păstrez același aspect tomnatic și am ales să aplic pe întreaga suprafața a buzelor un creion de la Stage, în nuanța  numărul 7, pe care îl găsiți disponibil la ProfiShop Beauty Publishing, onlin sau în magazinul fizic. Am aplicat acel balsam de buze Baby Lips pe centrul buzelor pentru un plus de hidratare și pentru a crea efectul de volum, fiind usor sidefat.

 

Rezultatul final

dscf0970dscf0976

Sper că v-a plăcut acest articol. Dacă mai doriți să vedeți acest gen de articole vă rog să îmi spuneți, poate mai pregătesc cu Aniela vreo surpriză pentru voi.


 

glamour-street-fashion-show-1-860x573

Până atunci, nu uitați că încă mă puteți vota pentru concursul Glamour Street Fashion Show accesând link-ul de mai jos.
http://www.glamour.ro/streetfashionshow/participante/bianca-ioana-caragea/

Am scris și un articol legat de întreaga ținută, iar în cazul în care sunteți interesați, îl găsiți aici.

DSCF1007.JPG

 

X.O.X.O.,

Bianca

 

 

 

2 thoughts on “My Fall Make-Up”

Lasă un răspuns

