LifeStyle

Do What You Love&Love What You Do

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,

cu umbra unui copac sau mai bine cu…

Azi este despre gânduri frumoase la drum de seară, despre concluziile trase de mine în ultima perioadă și, nu în ultimul rând, despre o colaborare promițătoare cu Alin Apostolescu, căruia îi mulțumesc tare mult pentru fotografiile pe care mi le-a făcut. Pe Alin îl găsiți pe pagina lui, aici.

Am ales să deschid articolul cu niște versuri tare dragi mie, desprinse din Emoția de toamnă a lui Nichita Stănescu, cuprinsă de nostalgie și un ușor de dor…de orele de română.

Da, toamna mă împinge adesea la nostalgie, iar anul aceasta am fost mai melancolică ca până acum. Am terminat liceul și mi-a fost inițial ciudat să știu că nu mai merg în locul unde zi de zi am râs timp de patru ani alături de prietene pe cinste, am ascultat de profesori dedicați și am evoluat vizibil de la an la an, pe toate planurile. De asemenea, în septembrie a fost tabăra din Italia (da, v-am promis niște impresii în legătură cu experiența mea italiană și promit să le postez curând), ultima activitate ca liceancă, unde am întâlnit persoane incredibile. M-am întors cu vreo 15 prieteni în plus acasă.Din nou, am fost cuprinsă de o melancolie teribilă la încheierea excursiei minune.

La scurt timp de la întoarcerea din Italia m-am angajat pentru aproape o lună ca recepționeră la un hotel din București. În prezent nu mai lucrez, am ales să mă dedic facultății și lucrurilor care mă fac cu adevărat să vibrez energii pozitive. O să-mi caut poate un part-time, încă nu știu, am în derulare multe proiecte despre care voi scrie curând pe blog.  Da, am lucrat pentru prima dată în viața mea, full-time, și de ce să mint, nu a fost ușor. Totuși, nu consider un eșec faptul că n-am rezistat mai mult, e un câștig. Am câștigat lecția că nu vreau să fac chiar acest lucru cu viața mea.

Aici intrevin revelațiile mele de toamnă despre care vă spuneam la început. Cine a spus că trebuie să faci în viață ceea ce îți place și nu vei simți nicio zi că muncești nu a zis rău. Poate sună a clișeu desprins dintr-un discurs motivațional, dar chiar așa este. E important să te cunoști, să experimentezi, să descoperi ce îți place pentru a putea să îți clădești un drum frumos. Acest aspect l-am mai discutat și cu Aniela de la Harmony Life, care mi-a dat câteva sfaturi geniale. Pe ea o puteți citi aici.

În acea perioadă stresantă cât am lucrat mă tot gândeam câte lucruri aș putea face daca aș avea mai mult timp și zi de zi îmi încolțeau în minte tot felul de idei. (Acum am justificat și perioada de relativă liniște pe blog, dar promit că am revenit cu forțe proaspete.) Astfel, mi-am conturat în această perioadă mult mai clar viziunea în ceea ce privește cariera ideală pentru mine. Am realizat că este extrem de important să ai încredere în tine și în ceea ce vrei de la viață dacă dorești să ai succes. De asemenea, este extrem de important să îți setezi target-uri, atât pe termen scurt, cât și pe o perioadă mai îndelungată. Așa rămâi concentrat și motivat să îți atingi toate obiectivele.

Acum știu ce cale vreau să urmez și de acum muncesc pentru a realiza tot ceea ce vreau să fac. Nu este nevoie să vă povestesc mai multe, veți observa singuri, pe parcurs.

Până atunci vă îndemn să nu va fie teamă că țintiți prea sus, să vă alegeți drumul din pasiune, fără a fi influențați de factori externi. Factorul decisiv în acest context să nu fie nimeni și nimic altcineva/altceva decât propriul suflet. Dacă procedați astfel, sunt sigură că vă veți bucura de fiecare zi de muncă.

Vă las cu cele câteva poze simpatice făcute de Alin, căruia îi mulțumesc din nou pe această cale. Sper să vă placă și vouă fotografiile pe-atât de mult cum ne-au plăcut nouă și sper că v-au inspirat cele câteva rânduri scrise de mine.

În ceea ce privește machiajul, am optat pentru un cat-eye discret. Am vrut să îmi evidențiez albastrul ochilor cu ajutorul unui creion turcoaz, aplicat pe conjunctivă. În rest, basics: fond de ten, blush, iluminator, rimel și un ruj nude.

Outfitul este compus din:

-jeans, geantă: H&M

-cămașă Pull&Bear (colecție mai veche)

-geacă Stradivarius

-pantofi: Prego

-ceas: Fossil

-brățară: Pandora

De manichiura mea s-a ocupat Iuliana Olaru de la Brizo Beauty Salon.

DSC_1697.JPG

DSC_1708.JPG

DSC_1709.JPG

DSC_1711.JPG

DSC_1712.JPG

dsc_1715

dsc_1725

dsc_1739dsc_1748

 

Să aveți o săptămână cât mai productivă!

X.O.X.O.,

Bianca

 

 

3 thoughts on “Do What You Love&Love What You Do”

Lasă un răspuns

